Η διακόσμηση ενός χορευτικού φορέματος :
το μυστικό της επιτυχίας

 

Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του χορού χορού είναι μια φωτεινή, μαγευτική, "νόστιμη" εικόνα. Η διάθεση δημιουργείται από κάθε λεπτομέρεια ενός χορευτή: τις φευγαλέες χειρονομίες του, τις ματιές, τις καλά εκπαιδευμένες κινήσεις, τη γνώση των μυστικών τεχνικών, που έμαθε με τη δική του μέθοδο δοκιμής μέσα από χρόνια εκπαίδευσης και πρόβες. Αλλά όλα αυτά μειώνονται στο μηδέν εάν ο χορευτής δεν έχει φροντίσει για το σωστό κοστούμι. Το κοινό θυμάται κάθε παράσταση και θέαμα από το ντύσιμο του χορευτή. Οι εικόνες, που παρουσιάζονται στην ερμηνεία του σκηνοθέτη ενός χορού και ανταγωνίζονται από το πολυτελές φόρεμα, απομνημονεύονται στη μνήμη των θεατών για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Γιατί το φόρεμα είναι τόσο συμαντικό στον αγωνιστκίκο χορό;

 

Το χορευτικό κοστούμι είναι η "δεύτερη ψυχή" ενός καλλιτέχνη σε οποιαδήποτε γραφική εικόνα. Η διακόσμηση ενός κοστουμιόύ δεν είναι εύκολο έργο για τους πελάτες και τους ράφτες. Δεν είναι απλά ένα απλό σετ πούλιες και χάντρες. Οι αρμονικά προστιθέμενες πινελιές του διακοσμητή σε ένα εξειδικευμένο φόρεμα του σχεδιαστή είναι η απόλυτη επιτυχία ενός καλλιτέχνη για το κοινό, για την οποία δημιουργείται όλη αυτή η μαγεία.

Το "Βαλς" των χαντρών και των κορδελών απλώνεται διακριτικά και με ακρίβεια σε σατέν, μετάξι, βελούδο, σιφόν, δίνοντας έμφαση στην πολυτέλεια της εικόνας. Μερικές φορές ένας ρόλος απαιτεί ένα μέτριο φόρεμα. Αλλά ακόμη και τα κουρέλια από μια σύνθεση και ένα σενάριο δεν πρέπει να φαίνονται σαν συνηθισμένα ρούχα σε μια σκηνή. Το καθήκον ενός σχεδιαστή για χορό είναι πώς να μην διασχίσει αυτή τη γραμμή. Μόνο οι αληθινοί σχεδιαστές κατανοούν την τεχνολογία της δημιουργίας μιας ωφέλιμης γραφικής φορεσιάς. Τα εκπληκτικά αριστουργήματα δημιουργούνται από την εμπειρία και το ταλέντο τους.

Οι επαγγελματίες ξέρουν πώς να δημιουργήσουν το κολακευτικό φόρεμα για τους χορευτές.

Το χορευτικό φόρεμα : τι είδους απαιτήσεις έχει;

Οι θεατές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για τα φορέματα στους διαγωνισμούς που ορίζονται από τη Διεθνή Ομοσπονδία Χορού. Τα φορέματα για τους λατινοαμερικάνους και τους ευρωπαϊκούς χορούς είναι διαφορετικά.

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα απαιτεί τις τουαλέτες με το στυλ του 19ου αιώνα. Το αναπόφευκτο συμπλήρωμα - τα γάντια και το απαράδεκτο ενός φόρεμα δύο τεμαχίων, μόνο μια προσαρμοσμένη παραλλαγή. Ποιοι είναι οι κανόνες για το ράψιμο των κλασικών φορεμάτων ;
Τα γυναικεία φορέματα για τους ευρωπαικούς χορούς απαιτούν πολυεπίπεδη σιφόν, organza. Τα, κασκόλ, φτερά, περιθώρια είναι ευπρόσδεκτα. Τα φορέματα είναι διακοσμημένα με λουλούδια, εφαρμογές και γούνα λαιμού. Η διακόσμηση πρέπει να τοποθετηθεί στην αριστερή ή την πίσω πλευρά. Δεδομένου ότι είναι η αριστερή πλευρά και η πλάτη που αντικρίζουν τους θεατές πιο συχνά.
Δεν υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί στο σχέδιο χρώματος, αλλά το χρώμα της δέρματος πρέπει να αποκλειστεί. Δεν πρέπει να υπάρχουν τα ελαφρά κομμάτια ενός φορέματος στα ισχία και το στήθος.
Οι αυστηρότεροι κανόνες ισχύουν για ένα φόρεμα διαβάθμισης ή "βασικό". Τα βασικά φορέματα πρακτικά δεν χρειάζονται διακόσμηση που τα κορίτσια μέχρι 12 ετών φορούν. Ο σκοπός των κανόνων είναι να εστιάσουν όλη την προσοχή μόνο στο χορό.
Τα φορέματα ευρωπαικών χορών είναι κατασκευασμένα από ρέοντα υφάσματα. Το τραίνο του μετάξι, σιφόν και λεπτό σατέν μπορεί να διακοσμήσει τους χορευτές. Μπορεί να υπάρχουν στρας, οι πέτρες στα μανίκια, το λαιμόκομμα και το κάτω μέρος ενός φορέματος.

Το στον ρυθμό τον λάτιν χορών, πως είναι ;

1. Το πάθος είναι το κύριο χαρακτηριστικό των Λάτιν χορών. Γι 'αυτό τα φορέματα είναι πιο αποκαλυπτικά. Η πολυπλοκότητα των κινήσεων, η ταχύτητα και η εικόνα του ζωντανού χορευτή απαιτούν ένα κοντό φόρεμα, αλλά μπορεί να υπάρχει ένα μακρύ πίσω μέρος ενός φόρεμα. Για παράδειγμα, η "ουρά παγώνι" είναι συχνά ραμμένη. Το χρώμα του δέρματος και τα διαφανή χρώματα είναι κατάλληλα εδώ. Οι μίνι φούστες και το λαιμόκοψη είναι αρκετά επιτρεπτά. Υπάρχει η διακόσμηση σε όλα τα μέρη ενός φορέματος.

2. Όσο για τις διακοσμήσεις, ο ρυθμός και η ζωντάνια των χορών είναι κατάλληλες για τις φωτεινές χάντρες, τα στρας, τις ημιπολύτιμες πέτρες, τις γυάλινες χάντρες, τα φτερά και τις γούνες στη φούστα. Η έμφαση δίνεται στην επιδεξιότητα του ντεκόρ. Ο βασικός κανόνας: το φωτεινό φόρεμα, το αφρώδες σχέδιο, η ελαφρότητα και η ρομαντική εικόνα - μπορεί να χρησιμοποιηθεί η διακόσμηση γούνας και φτερού.
Το μακιγιάζ ενός καλλιτέχνη είναι ένα άλλο σημαντικό συστατικό. Το μακιγιάζ θα προσθέσει την επιδεξιότητα σε ένα φόρεμα και θα ολοκληρώσει μια εικόνα. Η αφθονία των χρωμάτων που φοβίζει κοντά στον χορευτή, φαίνεται υπέροχα από την απόσταση και ο θεατής βλέπει μια τελειωμένη ζωντανή εικόνα όπως απαιτεί ο χορός.

Ποιο είναι το αποτέλεσμα?

Το υπέροχο φόρεμα είναι το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει και το ένα αναφέρει αμέσως την αξία της επερχόμενης απόδοσης. Το κομψό ύφος του ανδρικού συνεργάτη είναι εξίσου σημαντικό και δημιουργείται για να αντιστοιχεί στην εικόνα μιας γυναικείας χορεύτριας. Το χάρισμα, οι σαφείς κινήσεις και τα φορέματα ευρωπαικών χορών είναι πάντα πολύ ευπρόσδεκτα. Οι γκροτέστικες κινήσεις των χεριών και των ποδιών δεν πρέπει να περιορίζονται από ένα φόρεμα, γι 'αυτό το να ράβεις και να τις κόβεις με τον σωστό τρόπο δεν είναι εύκολο έργο για έναν δάσκαλο. Φέρνει σε ένα φόρεμα, που καθοδηγείται όχι μόνο από τις αρχές στο ικανό σκίτσο, αλλά και από το χαρακτήρα των χορευτών, τις γραφικές εικόνες και στυλ τους. Οι πινελιές της τέχνης των φορεμάτων, η αγάπη του ακροατηρίου, η ανατροφοδότηση των χορευτών δημιουργούν ένα αξέχαστο αποτέλεσμα του χορού, τα συναισθήματα που γεμίζει ο θεατής και τον μεταφέρει, αφήνοντας την αίθουσα.